logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۹۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده:

طوفان‌الاقصی ایجاد زخم بر پیکره صهیونیست‌ها بود

طوفان‌الاقصی-ایجاد-زخم-بر-پیکره-صهیونیست‌ها-بود
فرمانده سپاه خدابنده گفت: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات بسیار مهم و راهبردی و ایجاد زخم بر پیکره رژیم غاصب صهیونیستی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ یادواره شهدای غریب شهرستان خدابنده که شامگاه روز گذشته برگزار شد، مجید لطیفی هم در این برنامه ضمن اشاره به دفاع مقدس که بسیار ارزشمند و تشبیه به حادثه عاشورا است گفت: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات بسیار مهم و راهبردی بر پیکره رژیم غاصب صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه شهدای ما جانشان را در خدمت بی‌منت به مردم و به نظام و انقلاب تقدیم کردند افزود: در عملیات وعده صادق اتحاد امت با ولایت تثبیت شد و به زودی و با هماهنگی شورای امنیت ملی عملیات وعده صادق دو در پاسخ به شهادت رساندن سردار شهید حماس اسماعیل هنیه انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: مردم باید قدر نعمت ولایت را بدانند و یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه دارند.

در ادامه برنامه علی رفیعی دبیر کنگره شهدای غریب نیز به برگزاری یادواره‌های شهدای غریب در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: یادواره‌های شهدای غریب در همه شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد و شهرستان خدابنده سه شهید غریب تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

علی رامندی در این برنامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا ادامه داد: وظیفه داریم در برگزاری مراسمات این چنینی پیش‌قدم باشیم.

وی با بیان اینکه ما یادواره‌های زیادی از جمله شهدای غریب را در سطح کشوری و استانی و هم چنین شهرستانی برگزار کرده‌ایم افزود: ۱۷ مرداد یادواره شهدای غریب در شهرستان خدابنده اجرا شد.

آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا باعث الگوسازی و اسوه‌سازی می‌شود بیان کرد: ما باید الگوئی ترسیم کنیم که جوانان ما دنبال آن فوتبالیست و هنرمند نباشند بلکه جوانان را در مسیر شناخت راه شهدا قرار دهیم.

وی اضافه کرد: وظیفه‌ای که ما داریم این است که یعنی همه ما به والدین شهدا و فرزندان آنان احترام بگذاریم و آنان را مقدم بشماریم زیرا که تکریم و احترام و ارزش قائل شدن برای مقام شامخ شهدا بسیار مهم و ارزشمند است و همه ما تکالیفی در این زمینه داریم.

رامندی عنوان کرد: خودمان را در زمره طرف‌داران شهدا قرار دهیم تا نمونه قابل درکی برای همه افراد جامعه باشیم.

وی با تاکید بر ماه محرم و صفر بیان کرد: ماه صفر ماه سنگینی است و زیاد صدقه دادن در این ماه باعث کمک به کم‌برخورداران جامعه می‌شود.

رامندی اشاره‌ای به جمله امام خمینی (ره) کرد و بیان داشت: ایشان فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است».

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر